KKW beauty

Hei fine! I dag tenkte jeg å skrive litt om KKW beauty og om jeg hadde kjøpt produktene eller ikke. For de som ikke vet hva KKW står for er dette Kim Kardashian West sin beauty line. Jeg som student tenker jeg gjerne godt og må gjerne gå to, tre runder før jeg kjøper meg noe. Jeg skal ikke si at det ikke blir litt ekstra mye innkjøp noen ganger. hehe dere har jo sett det på bloggen tidligere. 

Dette innlegget er ikke sponset. Dette er mine meninger om hva jeg tenker om produktet. 

Men jeg tenkte å gjøre en liten review av hjemme siden og om dette er kanskje noe jeg ville satt på ønskelisten til jul. Ja jul er om 100 dager allerede så å lage en ønskeliste tidlig er innafor. 

Det første jeg ser når jeg skroller ned på hjemme siden er en sminke bundle for ca. 2600 kr. For min del tror jeg ikke det er noe for meg. Med mindre jeg liker absolutt alle fargene og hvert eneste produkt eller at det er til en veldig rimlig pris så vet jeg ikke om jeg hadde kjøpt denne. 


Fargene til høyre hadde jeg ikke brukt, de er litt for annerledes enn det jeg pleier å gå med, og jeg hadde ikke visst hvilken sammenheng jeg skulle brukt de på. Palettet er fint, og fargene på venstre siden med nude og rosa synes jeg er fine. De hadde jeg nok kjøpt men individuelt. Individuelt koster de 18 dollar pr stk. 

Dere har sikkert hørt om creme contour sticks som er den ultimate og perfekt contour, men for ca 300 og jeg har tidligere sett reviews om hvor mye som er i den så vet jeg ikke om det er verdt det. Jeg bruker (hvis jeg skal bruke noe) fra makeup mekka en creme countour palette, jeg har fått mye bruk av den og det er også et veldig rimlig merke. 

Prismessig ligger det opp mot smashbox og andre dyre merker så dette er naturligvis ikke et “drugstore” produkt. Men å sende KKW til Norge blir ganske dyrt for man må betale toll om man overstiger 350 kr. En leppestift koster ca 200 kr og hvis du kjøper to så må du betale ekstra for toll. Man får i tillegg ingen refund om man ikke liker produktet… eller exchange så hva om produktet blir ødelagt på veien så sender de ikke ny… hmmmm 

Jeg synes parfymene er ganske kule og ikke hodestupende veldig dyre, men akkurat som et merke som DKNY parfyme eller jo malone london også dior og gucci parfyme er til denne prisklassen. Det er dyrt, men mer rimlig? Selvfølgelig kan man jo alltid kjøpe parfyme på H&M for 30 kr. Kicks har blant annet parfymer til over 1000 kr og det vet jeg definitivt at jeg ikke hadde kjøpt. Hvert fall ikke nå og da på den være eksepsjonel og helt unik og pakningen må være perfekt og alt skal være topp. 

Jeg pleier som regel ikke å bestille fra utlandet om jeg ikke er sikker på at jeg kan sende produktet tilbake. Heldigvis har vi NARS, benefit og andre merker i Nederland. Utvalget her er større enn det er i Norge. Samtidig liker jeg å kunne sjekke produktet i butikken før jeg kjøper det. Men dette betyr ikke at jeg aldri har bestilt sminke på nett. Jeg kjøpte blant annet kalender men dette var litt annerledes fordi hvert produkt var 10 kr. og noe av det ble “gratis”. Når det er snakk om mer en 600-700 kr på sminke… daa må jeg vite at det er perfekt før jeg kjøper det hehe. 

 
Jeg skal si ifra om jeg kjøper noe fra KKW men sånn som det ser ut nå skal jeg ikke kjøpe noe. hehe det er jo ganske dyrt og hvis jeg skulle bestilt noe så ville jeg kanskje prøvd powder contour, ikke sticks. Men ikke hele palettet men individuelle pakningen. Den er utsolgt på nettsiden. 

Konklusjonen : Jeg tror det hadde vært kult å teste produktet, men det om det er mulig å finne billigere og kanskje lettere måter å få tak i (lignende) produkter. Det tror jeg nok. NYX har blant annet en contour stick som mange sier er bra, og det går mye i rosa, rød og brun noe som de fleste merker har. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg