September favorittene og planer

Hei fine en helt ny video er lagt ut på min kanal! 

Denne videoen handle om alle sminke produktene jeg elsker akkurat nå! samtidig om litt andre type produkter også. 

en annen video som jeg la ut i går er 

sjekk ut disse videoene hvis du er interessert i denne type videoer. Jeg vlogger også på youtube kanalen min og synes det er utrolig kjekt at jeg kan se tilbake på videoene mine og huske hva jeg har gjort osv.. samtidig lære mer om hvordan jeg kan forbedre videoene mine bli flinkere hehe. 

planene for i kveld er at jeg skal prøve å få lest litt fra forelesningene jeg hadde denne uken. Jeg må også gjøre litt research på hva slags type videoer jeg skal filme fremover og tre artikler til en annen innlevering. Tiden går fortere og fortere herreeeguuud mindre 100 dager til jul og jeg er ikke klar for eksamen og stress. til og med denne perioden så har jeg ikke engang like mange eksamener som jeg vanlig har. Det har regnet de siste dagene her og det gjør humøret ikke helt på topp hehe XD er det noen andre som har dette? Jeg kjenner definitivt høst og blandene begynner å bli røde og gule

Ja det er kanskje ikke veldig spennende å høre om universitets livet men hehe noen ganger er det litt kjedelig også. Det kan ikke være spennende hele tiden XD. Men i går hadde vi sermoni og vi fikk gratis drikke og litt snacks. Et uforglemmelig øyeblikk. Navnet mitt var det første som ble lest opp og det tror jeg også kommer til å skje når jeg uteksaminerer også. Det er utrolig kult. 

vi blogges <3 
//Alissa 

#youtube #youtubekanal #whatsinmybag #septemberfavorites 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg