McDonald’s kalender

Hei fine!

Hele desember så skal det være forskjellige priser på mat haha. Noe av det beste jeg vet er pomme Frits fra McDonald’s. Naturligvis elsker jeg også nuggets.

Så akkurat som i fjor har McDonald’s i Nederland adventskalender.

Jeg vurderte også å kjøpe kalender fra noen av sminke merkene men når jeg tenkte meg godt om så var det ikke så mange av produktene jeg faktisk ville bruke.

Akkurat nå kommer er jeg litt i julestemning. The Holiday og Home Alone serien. Så koselig.

Det har ikke snødd i det hele tatt her i Nederland. For å være ærlig så synes jeg det er like greit haha. Det er allerede kaldt her men ikke like kaldt som i Norge.

Jeg vurderer om jeg skal gjøre vlogmas eller ikke men jeg har mye skolearbeid som skal leveres før jul haha. Jeg har også eksamen i januar.

Vlogmas er at man legger ut en ny vlogg hver eneste dag til jul. Jeg elsker jul og synes det er koselig med venner og familie. Jeg elsker også julelysene og stemningen.

All i want for Christmas og last Christmas sangene er alltid en hit.

Denne helgen skal jeg til Amsterdam med venninnene mine. Vi skal på bursdag og kanskje dra til en bar. Denne baren er litt annerledes fordi de har såå mange typer shots.

Jeg drikker ikke alkohol men men… det er koselig å være med venninnene.

Vi fikset julelys over sengen og det er utrolig fint og gjør leiligheten litt mer avslappende.

Uff jeg så på youtube at det var flere store youtubere som selger sine egne kalendere. Og noen av dem er helt forferdelige. For 500 kr burde være en kalender inneholde masse bra ting. Det er bare min mening.

En uke senere venter jeg ennå spent på pakkene mine fra black friday. I det minste har jeg fått inn det meste nå.

Vi blogges <3

-A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg