Bursdag i Amsterdam

Hei fine ! I dag er jeg og jentene i Amsterdam. Vi dro nettopp til en bakt potet shop som hadde kjempe digg mat.

Det var naturligvis muligheter for veganere og vegetarianere å spise der.

Det er ikke ofte jeg drar på by tur med venninnene mine fra uni. Så det er utrolig koselig at vi dro og hadde middag før vi dro til en bursdag til en i klassen

Leiligheten er ganske stor så den har plass til over 25 mennesker.

Jeg tror jeg drar hjem før noen av gjengen skal på bar etter. Grunnen er at det tar over 2 timer å dra hjem Hehe så jeg kan ikke miste den siste metroen.

Vi blogges <3

-A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg