Julefavoritter

Hei fine! I dag tenkte jeg å skrive litt om mine jule favoritter. 

1.  Den aller første tingen jeg tenker på når jeg tenker jul er julefilmer. Jeg elsker at i juleferien så kunne jeg sitter hele dagen å se på filmer. Mine favoritter er 3 nøtter til Askepott på julaften, home alone serien, the grinch og The Holiday. Jeg liker også love actually. 

2. En annen ting jeg elsker er å shoppe julegaver til venner og familie. Noen synes dette er en forferdelig ting, men jeg blir sååå glad når jeg ser ansiktet til de jeg er glad i og de får julegaven jeg har plukket ut til dem. Det er den beste gaven jeg kan få hele året. 

3. Jeg setter ekstra pris på julen og nyttår fordi det er så mye som har skjedd dette året. Jeg har forandret meg og jeg har fått sterkere bånd med venner. Jeg elsker å ha tid til å være med venner og familie. Er det bare meg som synes at dette året gikk utrolig fort? 

4. En annen julefavoritt er å bake julekaker. Jeg synes det er utrolig kjedelig å lage mat, men bake er så annerledes. Jeg liker at i juletiden så har jeg tid til å bake noen julekaker. Mine favoritter er serina kaker og lussekatter. 

5. Julesanger. åååå er det noe jeg elsker så er det god steming. Bjelle klang , Så går vi rundt om en enebærbusk og hei hå nå er det jul igjen … ja jeg blir faktisk ganske irriterende fordi jeg synger med og søsterene mine synes det er ekstra hyggelig XD Jeg synger mest bare den delen jeg synes er morsomst og ikke hele sangen. Selvfølgelig sangene en stjerne skinner i natt, Last Christmast og All I want for Christmas. 

6. Glitter genser. Hvis det er en tid i året jeg elsker å ha på litt mer bling enn vanlig så er dette tiden. For eksempel denne genseren på bildet er fra Primark og man får litt julesteming av den selv om det ikke er mye rudolf eller snømenner på den. 

7. julepynt. Jeg elsker å pynte tre selv om jeg ikke liker å ha treet i leiligheten og vi kommer ikke til å ha det, men vi har hengt opp julelys over sengen. 

8. blomster. Jeg hater som regel å ha blomster i leiligheten og jeg foretrekker å ikke røre dem men jeg synes at julestjerner er så nydelige. 

Hva er dine julefavoritter?

Vi blogges <3 
– A 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg