Planer for Januar 2019

Hei fine! Nå skal jeg en liten tur på trening. Jeg tenker at det er bare å hoppe i det selv om sengen føles utrolig god akkurat nå. Jeg har eksamen i morgen så jeg er litt stressa. Jeg hater muntlig høring fordi da må man svare med en gang og jeg tenker alltid på at jeg skulle sagt det og det etterpå. 

I dag tenkte jeg å skrive litt om mine planer for det nye året. Første så starter jeg året med 3 eksamener hehe. Det er veldig vanlig og for å være ærlig skulle jeg ønske at de var før ferien, men samtidig er det bra at jeg får ekstra tid til å lese til alle tre. De er rett etter hverandre så man på prioritere litt hvilken karakter man kan forvente. Hvis man vil ha en veldig høy karakter så kan de andre to gå dårlig på grunn av det. Trist nok. 

Naturligvis skal jeg besøke familien rett etter eksamen. Vi har to uker fri før skolen starter igjen. Venninnene mine drar på utveksling så de drar allerede etter eksamen. {

Andre planer jeg har for 2019 er at på nyttårsaften skal jeg naturligvis dra til favoritt stedet mitt og se på fyrverkeri show. Siden vi bor i en stor by så er nasjonal fyrverkeriet alltid spektakulært. I fjor på nyttårsaften skulle vi skåle og champagnen var forferdelig hehe. Jeg drikker ikke alkohol som dere vet, men til og med vennene mine synes det smakte høgg. 

I januar vil jeg prøve å få inn så mye trening som mulig. Jeg liker å dra til treningssenteret, men jeg trener aller mest for å kunne spise akkurat det jeg vil. Jeg synes det er en super følelse når jeg er ferdig og jeg får mer energi ut av det. 

Naturligvis blir det flere videoer på min kanal. I dag la jeg ut en Amsterdam vlog. 
 

I denne vloggen viser jeg dere hva vi spise og black friday haul. Jeg vet at den er litt sen, men jaja det var jo kaos på black friday så endelig fikk jeg den aller siste tingen jeg kjøpte. 

Har du noen planer for det nye året?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg