Alt du kan spise Sushi

Hei fine! I dag hadde jeg muntlig eksamen og det gikk heldigvis bra. Tiden gikk så fort også følte jeg en stor lettelse når jeg var ferdig . Venninnene mine og jeg dro og feiret med å dra til Sumo. Vi hadde all you can eat sushi. Det aller beste med dette var at man kunne bestille alt fra menyen i hver runde.

Det var til sammen 5 runder og i hver runde kan du bestille 5 ting. Men da var det for eksempel en liten bolle med biff, liten bolle med stekt ris, 2 sushi maki og en liten bolle med stekte grønnsaker og 2 stk laks sushi.

Det var sykt mye mat så jeg var ferdig etter bare to runder. Venninnene mine begynte å le fordi de sa «men herregud vi har nettopp startet.» jeg begynte allerede å føle meg litt søvnig etter den første runden. Vi valgte også å bestille forskjellige ting så til sammen hadde vi 25 forskjellige retter på bordet.

Det kostet 200 kr pr person. Det var definitivt verdt det. De hadde også grønn te is for 10 kr.

Vi ble veldig Mette så ingen av oss klarte å gå til runde 5. Det var utrolig koselig. En aller siste middag før vi ses igjen til neste år. Venninnene mine pleier å dra hit en gang i måneden. Men som dere vet så foretrekker jeg favoritt maten min pho.

Jeg digget hele konseptet. De hadde en iPad på alle bordene så du kan velge på appen hva du ville bestille. Det var også en fantastisk måte for meg å prøve nye ting. Jeg hadde aldri prøvd biff sushi før. En venn av meg hadde blekksprut på pinne. Jeg filmet litt av det i vloggen så dere kan få en liten smakebit av hvordan atmosfæren var i restauranten.

Det var god mat og man fikk også masse forskjellige sauser til hver rett. Dette passet meg perfekt fordi jeg elsker buffe.

Har du vært på sumo før?

Vi blogges <3

-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg