Disse Norske Youtuberne Ser jeg mest på (video)

Hei fine! Ny video ute på den norske kanalen. Jeg har ikke fått lastet opp en ny video på en stund. Den største grunnen er fordi jeg driver å filmer en dokumentar video. Dokumentaren er for en innlevering på skolen og siden video er litt min greie nå, så vil jeg virkelig vise hva jeg kan og forhåpentligvis få en god karakter.

Men her kommer den lille listen av folk som filmer på norsk, som jeg ser på akkurat nå.

I denne videoen forteller jeg også litt hva slags type videoer jeg liker å se på. Det er gjerne sminke, humor eller vlogg. Jeg digger at Norge får flere og flere folk som filmer og lager videoer.

Ikke glem å abonnere på kanalen så du får med deg neste gang jeg legger ut en ny video!

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg