Etter 6 timer med tog fra München

Hei fine! Etter 6 timer med tog fra München er jeg i Praha, Tjekkia. Min kjære og jeg skal være her i noen dager før turen igjen går videre. Det har vært noen spesielle dager. Når vi ankom Praha var det rett til hotellet fordi det allerede begynte å bli sent. Heldigvis rakk vi å ta en rask middag...

13 timer med buss

Hei fine! Fra Nederland til Sveits filmet jeg deler av turen og lagde det til en video. Nå ligger den ute på youtube kanalen min Alissa C. Klikk på linken under hvis du vil sjekke ut hva vi så i Italia. Og linken under er 13 timer i bussen. Sveits Men Mest Italia 13 Timer I Bussen Neste video bl...

Da går turen videre

Wooow Italia var fantastisk! Savner det allerede. Vi sto opp tidlig for å spise frokost og måtte raske oss til Verona. For å ta toget videre til München. Det var over 6 timer med tog det. På høyttaleren sa de at restauranten på toget ikke hadde noe mat... bare drikke. Så vi var rimelig sultne når...

Bildedryss Roma, Italia

Roma, Italia dag 1

Det er en utrolig vakker by. Endelig var vi framme i Italia. Vi brukte hele dagen til å gå rundt i byen. Blant annet så jeg trevi fontenen og Colosseum og det var vanvittig stort. Masse turister og folk som ville selge ting hele tiden. Vi kjøpte et dagskort for 7 euro sånn at vi kunne ta så mye m...

Klar til avreise

Endelig sitter vi på bussen på vei til Sveits. Noen av de som er på bussen skal til Toulouse i Frankrike, og andre skal til Brussel. Jeg har alltid lurt på hvordan dette fungerer, og nå får vi se! Tenk om vi skal innom de stedene også! Jeg har aldri tatt buss så langt før,&nbs...

Bildedryss

Jeg er glad i å ta bilder, så her kommer noen bilder som ligger på kamera. Alle bildene er tatt av meg. Modell: min tvilling Caroline.  Liker du å ta bilder? Vi blogges <3 - Alissa  #Bilde #dryss #bildedryss #model #caroline #tvilling #home #trening #hollister #rayban...

VANT !

(ikke sponset) Før jeg flyttet til Nederland så hadde Asker Kino premiere på Baywatch og ved denne anledningen ville holde en konkurranse i samarbeid med Egon og Risenga Svømmehall. De skulle slippe ned badeballer og på noen av badeballene var det noen av dem som hadde "premie" klistret på....

Er MacBook Pro verdt pengene?

Jeg har sett i det siste at det er veldig mange som kanskje ønsker å kjøpe ny laptop eller tenker på å kjøpe før skolestart. Siden det er nytt år så kan det være lurt å ha en laptop som fungerer 100%. Her er mine erfaringer. Mine erfaringer med MacBook Pro er at det er verdt pengene....

Uken som gikk #3

Her er hvordan uken min har vært.  Ukens høydepunkt: shopping i Rotterdam, Nederland. Elsker å shoppe i denne byen og hvis du vil sjekke ut 5 av tingene jeg kjøpte kan du se det i mitt forrige innlegg.  Ukens prøving: ny leppestift jeg kjøpte her om dagen, som man kan se på forrig...

5 NEW IN

Her om dagen var jeg på en liten shopping tur. Her er 5 produkter jeg kjøpte: 1. Caps fra Primark. Den er rosa og her er et bildet mens jeg prøvde den på. Perfekt til sommer, og jeg har aldri brukt rosa caps før + den var billig. Vanligvis bruker jeg ikke caps fordi det noen gang gjø...

Reist til Trondheim

(gjesteinnlegg) Nå er det en stund siden jeg har skrevet gjesteinnlegg, så nå syns jeg det var på tide. Forrige uke reiste jeg en liten tur til Trondheim for å besøke et vennepar. Det var helt fantastisk å se dem igjen. Venninnen min som bor i Trondheim besøker meg alltid litt utpå høsten...

Endelig Juli

Utrolig deilig at det er mange ting å glede seg til denne måneden. Veldig spennende for endelig skal jeg snart på interrail og siden jeg elsker å reise er dette definitivt den beste måten. I 2 uker skal jeg innom Zurich, Roma, Praha, München og Berlin. For de som ikke vet hva interrail er så er d...

Uken som gikk #2

Håper alle har en hatt en fin uke <3 Ja jeg vet at det er midt i uken nå, men siden jeg ikke har gjort så mange av disse tenkte jeg "why not" :P Denne uken har vært veldig fin, og selvfølgelig har jeg oppdatert bloggen hvis det har skjedd noe spesielt!  Ukens opptur : Besøket...

Video blog #11

I dag lastet jeg opp en ny video <3 for de som følger meg på snapchat eller instagram er ikke dette noe nytt men tenkte at jeg skulle dele den fordet :D Det jeg liker godt med å filme og lage videoer er at jeg kan se hva jeg har gjort også dele det med de som lurer på hvordan det går ^^  ...

Siste på instagram

Hei folkens! Denne gangen tenkte jeg å skrive et raskt innlegg om instagrammen min og legge ut bilder som jeg har lagt ut sist :D Hvis du vil følge meg på instagram : Septality <3 og ikke minst skrive litt om bildene, kanskje litt rart å skrive ting om bilde på instagram men kanskje derfo...

Tanker

Akkurat nå ligger jeg i sengen og prøver å slappe av. Men det er så utrolig mange tanker som svirrer rundt i hodet. Etter å ha flyttet til Nederland har tiden gått utrolig fort og jeg har allerede bodd her i en måned :O (om tre dager). Føler meg mer og mer komfortable med språket, men fortsatt ma...
Alissa C

19, Asker

Hei Alissa her, jeg har flyttet til Nederland og elsker å reise <3 Her på bloggen skal det skrives om alle mulige temaer jeg kommer på og jeg blogger annenhver dag <3 Gjerne følg meg på instagram : alissa_.c