LES DETTE før du kjøper APPLE airpods! Fordeler og ulemper med apple airpods

Hei fine! Velkommen til et innlegg her. Denne sommeren har jeg investert litt og tenkt at jeg skulle dele dette med dette siden det er et dyrt produkt. Det er defintivt ikke noe jeg har råd til å kjøpe hele tiden, men jeg tenkte at det var på tide å kjøpe dem siden jeg har ønsket meg dem så lenge også er det bursdagen min om 9 dager. Nemlig Apple Airpods! Jeg har filmet en video på engelsk denne gangen om fordeler og ulemper med dem så gjerne sjekk ut videoen her. 

Jeg forteller også hvordan den funker og om den er verdt det. Jeg svarer på spørsmål om hvor bra eller dårlig den er og hvor lenge den har batteri og mye mye mer. 

Håper du likte videoen og gjerne abonner til min kanal. Jeg starter snart en egen kanal hvor jeg legger ut bare de norske videoene, så snart jeg finner ut av hvordan jeg skal legge inn de andre videoene over til den kanalen. Klikk på bjellen for å få notifikasjon på når jeg laster opp en ny video og selvfølgelig vlogger jeg for dere fine lesere. 

Tusen hjertelig takk for den gode responsen på bloggen jeg har hatt i det siste. Hvis dere har lyst på en review av Macbook Pro så gjerne si ifra så skal jeg få se hva jeg får gjort eller om det blir et blogginnlegg i seg selv med bilder osv. 

Vi blogges <3 
//Alissa 

#apple #airpods #fordeler #ulemper #braellerdårlig #blogg #sommerferie #innkjøp 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg