nei, ikke nå igjen

Hvert eneste år er det Eurovision! I år var den holdt i Kiev, Ukraina med tema “Celebrate diversity” <3

Alltid etter Eurovision blir jeg helt hekta på sangene <3 Jeg prøver hvert fall å få til å se på hvert eneste år, og hvis ikke på dagen så ser jeg på reprisen. I år var det trist nyhet fra Portugal, så det var veldig gledelig at han vant! 

Norge hadde sangen “Grab the moment” med JOWST og første gang jeg hørte sangen trodde jeg at jeg ikke likte den så godt. Men det er noe fengende med sangen at jeg nå ikke får ut av hode. Det samme trodde jeg om Sverige’s sang “I Can’t go on” og Belgia med “City Lights” . 

“My friend” (Croatia) = en fantastisk stemme WOW o.O ! 


Solnedgang

Meg

Norwegian airline

Jeg liker også disse sangene: 
– “Gravity” (Cyprus)
– “Never give up on you” (United Kingdom)* 
– “Lights and shadow” (The Netherlands)*
– “Beautiful Mess” (Bulgaria) 
–  “Verona” (Estonia)*
– “I feel alive” (Israel)
*Kanskje en favoritt 
Selvfølgelig var det mange andre bra sanger, men tror disse ligger på topplisten på spotify-en min akkurat nå 😉

Hva er din favoritt fra Eurovision 2017? 

#norwegianairline #norwegian #NL #eurovision #2017 #sanger #croatia #estonia #israel #cyprus #Netherlands #Nederland #Norge #grabthemoment #nevergiveuponyou #shadowandlight #alive #verona #celebratediversity #eurovision2017

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg