Uken som gikk

Forrige uke har vært litt opp og ned <3 så her er bloggposten jeg skrev på søndag, men ikke fikk tid til å publisere ^^ 

Ukens Høydepunkt: Jeg er ferdig med å pakke og er klar til å flytte til utlandet. Det tok sin tid, men heldigvis er det ikke så langt unna så hvis det skulle være noe jeg mangler så kan jeg be Caroline ta det med når hun kommer på besøk. 

Ukens Nedtur: Hadde to eksamener rett etter hverandre. En på onsdag og en på torsdag. Helt forskjellige fag, men heldigvis er det over. Det var utrolig stressende fordi jeg ikke fikk konsentrere meg om det ene faget og begynte med en gang å tenke på det andre faget mens jeg studerte for det andre 😛 

Ukens lesestoff: Mikroøkonomi og International Commercial Law


Momentum

Jeg elsker motivasjonen jeg får av denne utvidelsen på google chrome. Nederst er det hver dag en motivasjons quote og man kan lage en rask og enkel to do liste <3 Samtidig er det alltid utrolig fine bilder verden over. Nederst står det “winning starts with beginning” <3 

Ukens serie: Game of Thrones. Startet på sesong 1 igjen for å se igjen alt sammen før sesong 7 kommer ut <3 Gleder meg veldig 17.07.2017! 

Ukens sang: Summer air- Italobrothers 
 

Hvordan var uken din? 
Vi blogges <3 
#uken #som #gikk #blogg #serie #italobrothers #høydepunkt #pakke #flytte #Nederland #ta #med #GOT #gameofthrones #summer #air #momentum #googlechrome #lesestoff #nedtur #søndag #motivasjon 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg