Video blog #11

I dag lastet jeg opp en ny video <3 for de som følger meg på snapchat eller instagram er ikke dette noe nytt men tenkte at jeg skulle dele den fordet 😀 Det jeg liker godt med å filme og lage videoer er at jeg kan se hva jeg har gjort også dele det med de som lurer på hvordan det går ^^
 

Sjekk ut videoen og ikke glem og abonnere for å få oppdatering rett etter at jeg laster opp :* 

Litt forskjellig om ting som skjer i hverdagen så dette er noe av det… videoen er på engelsk! 

Har du youtube kanal?
Vi blogges <3 

#youtube #vlog #video #blog #elleve #abonner #sjekkut #se #sminke #scheveningen #thehague #engelsk #denhaag #nederland #reise #stranda #kveld #te #mat #pho #shopping #rotterdam 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg