5 NEW IN

Her om dagen var jeg på en liten shopping tur. Her er 5 produkter jeg kjøpte:

1. Caps fra Primark. Den er rosa og her er et bildet mens jeg prøvde den på. Perfekt til sommer, og jeg har aldri brukt rosa caps før + den var billig. Vanligvis bruker jeg ikke caps fordi det noen gang gjør at hodet mitt ser veldig stort ut. hehe. Men denne likte jeg veldig godt. 


2. Jeg prøver å planlegge litt før jeg kjøper noe så ikke alt blir spontan-kjøp. Her er noe jeg ønsket meg og dere kan se på bildet under hvordan den ser ut i virkeligheten. Bronzeren er fra Etos, og de har også mange andre makeup revolution produkter der. Jeg liker veldig godt at den har shimmer i den, fordi det gir litt mer glowy utseende på ansiktet. Veldig masse produkt i en, så man kan bruke den lenge. 


3. og 4. To leppestifter og to parfymer fra Primark . Parfymene er perfekt til reise fordi de er så små og den gule har litt sitron-aktig frisk lukt og rosa mer blomster aktig. Fargene til leppestiftene ser litt mørke ut pga skyggen, men den ene er litt metallic som jeg tror er en god kombinasjon. Bronzer er makeup revolution.  


5. Og til slutt denne Mascaraen fra Maybelline fordi jeg virkelig trengte en ny en og tenkte at jeg burde bytte litt. Jeg har hørt at man kan få mer volume av å bruke vannfast mascara? men det er vanskeligere å få av. 

Håper dere likte dette første innlegget med nye ting jeg har kjøpt. 

Hva liker du å kjøpe når du går på shopping?
Vi blogges <3 – Alissa

#maybelline #mascara #sminke #pleie #caps #primark #etos #makeup #revolution #bronzer #kjøpe #shopping #newin #første #innlegg #vannfast #colossalvolume #vivid #baked #brons #parfymer #blomster #sitron #reise #rosa #gul #nederland #alissa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg