5 Bilder fra i dag #2

Hei fine! Jeg føler meg kjempe motivert til å skrive mer på bloggen. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal prøve å oppdatere bloggen hver dag. Så nå har jeg startet en ny “serie” hvor jeg legger ut 5 av dagens bilder. Jeg er allerede veldig aktiv på instagram og snapchat. Da tenkte jeg på at jeg kan knipse bilder til bloggen burde ikke det være noe ekstra jobb. 

Men med andre ord så skal de hete “5 bilder fra i dag” eller så kunne jeg skrevet Dagens 5 bilder. Jeg vet at tvillingen min liker å lese blogger. Dermed gir hun meg gode tips på hva hun synes er interessant og hva som er kjedelig. 


Hvis du er en internasjonal student så kan du bo 2 minutter unna skolen. 
Venninnen min bor her. 




I kveld skal jeg på borrel som jeg skrev i forrige innlegg som du kan lese HER. 

Hva synes du om disse innleggene?

Vi blogges! 
// A

#dagens #bilder #fem #myview #student #utlandet #nederland #denhaag #motivert #fransk 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg