Dagens 5 sanger og bilder fra i går

Hei fine! I går hadde vi Spring Paradise Borrel.  Vi hadde det gøy med pizza og øl,vin og brus. Det kom mange folk lengre utpå arrangementet men det er som regel det. Jeg kan ikke noen ting om vin fordi jeg ikke drikker alkohol, men jeg fikk greipen på det etterhvert. For eksempel var det en som bestilte søt vin, som er hvit vin. Men jeg ga “dry wine” i stedet for haha! men det gikk bra uansett da. All drikke kostet bare 5 kr. 

Dette er sangene jeg hørte på i dag: 





Innlegget er ikke sponset av spotify. haha men dette er de sangene jeg hørte på i dag på vei til skolen. 

Her kommer bildene fra i går: 

Jeg var veldig fornøyd med hårfrisyren min i går, første gang jeg har klart å få det til å holde alt håret. 
Vanligvis må jeg ha en donut og 1 million hårpinner. 


Vi blogges! 

//A 

#igår #vin #drikke #musikk 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg