10 snapchat selfies

Hei fine! I dag skal jeg bare slappe av siden det er lørdag. Jeg sjekket gjennom bildene mine på telefonen og noen ganger er jeg så fornøyd med snapchat bildene mine. Ja jeg savner det gamle designet fordi det var mye lettere og nå får jeg masse “mystories” til kjendiser jeg ikke følger eller har lagt til på min egen snapchat. 

Men her er 10 snapchat selfier fra 2017 og noen fra 2018. 










Liker du snapchat?

Vi blogges!
//A 

#snapchat #selfie #blogg #design #bilder #lookback2017 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg