10 Ting jeg vil gjøre i juli

Hei fine!

wow det er allerede Juli. Jeg får besøk av min søster neste uke og det gleder jeg meg til. Denne måneden skal jeg også en tur til Norge. Så langt er sommerferien helt super.

Dette er en liste over 10 ting jeg vil gjøre i juli.

1. kjøpe luftmadrass
Det er det aller første på gjøremål listen min. Søsteren min fikk i gave av alle i familie en tur til Amsterdam. Hun skal besøke meg og jeg gleder meg masse. Men jeg tror at sofaen ikke blir noe deilig å sove på så derfor må jeg skaffe en luftmadrass. Sofaen er ganske liten. Luftmadrass koster ca 100 kr.

2. Hente søsteren min på flyplassen
Selvfølgelig skal jeg stå ved “arrival” for å møte søsteren min når hun lander. Det er alltid koselig å se noen man kjenner. Deretter tar vi toget sammen hjem. Kanskje spise middag på flyplassen fordi hun lander ganske sent.

3. drikke mer sitronvann
Det er masse fordeler med å drikke sitronvann. Sitron gir masse vitamin c, bidrar til bedre fordøyelse, balanserer ph verdier, renser huden og gir frisk pust. Det er også super forfriskende å drikke. Jeg var aldri noe glad i noe annet enn vann så nå vil jeg prøve nye ting.

4. Se på glee
Hva er vel bedre enn å se på serier mens man har fri? Nå har 6 sesonger av Glee kommet på netflix i Nederland. Dermed blir det masse av det i sommer. Jeg følger også med på Desperate housewives. Jeg elsker disse seriene. Jeg digger å koble helt av og bli slukt i en annen verden. Samtidig som at jeg digger å høre på musikk.

5. gå flere turer
Dette er noe jeg ikke er så flink til. Men jeg synes at det er utrolig koselig å gå turer. Derfor vil jeg definitivt gå flere turer denne måneden. Det er avslappende og godt for sjela.

6. gi gaver
Det er så mange bursdager denne måneden. For å nevne noen: Mamma, min søster, kjæresten til søsteren min og søsteren til typen min. Alle sammen har bursdag denne måneden. Derfor må jeg prøve å få til noen gaver denne måneden. Søsteren min fikk flybillettene til Amsterdam og hun reiser hjem dagen før bursdagen hennes. Jeg må fortsatt finne ut av hva jeg skal gi til mamma og typen til søsteren min. Men jeg elsker å gi gaver og jeg har alltid synes at bursdag er en spesiell dag.

7. Spise på sumo
Jeg fant ut at Sumo i Nederland er ganske annerledes enn i Norge. Her i Nederland kan man få all you can eat og bestille forskjellige retter på en ipad, mens i Norge kan man bestille en rett. Maten er utrolig digg. Jeg håper jeg får tatt med søsteren min dit.

8. Legge ut flere video på kanalen min
På kanalen AlissaTV kan du se alle vloggene mine på norsk. Jeg har også startet en ny serie som heter MoteMandag hvor jeg kommer til å snakke om klær, garderoben min, ønskeliste og trender. Jeg vil også at kanalen skal handle om å være komfortabel i egen stil og at det er greit å få inspirasjon fra andre for å lage sin egen stil. Det er viktig for meg at man ikke skal kjøpe ting bare fordi det er en trend akkurat nå.

9. spise norsk kebab med kjæresten min
Er det noe jeg definitivt savner av mat fra Norge så er det norsk kebab. Det har de ikke i Nederland og jeg finner ikke det samme kjøttet noen sted. Det er skikkelig irriterende. Siden vi skal til Norge denne måneden så MÅ jeg absolutt kjøpe en kebab mens jeg er i oslo. Jeg elsker kebab.

10. skrive flere innlegg på bloggen
Dette er noe jeg må bli flinkere til å gjøre. Jeg har så mye jeg tenker på, og nå som jeg har masse tid så har jeg ingen unnskylding. Jeg skal skrive blogginnlegg om sminke, mote og reisetips blant annet. Jeg elsker å gjøre dette som hobby.

Hva skal du i juli?
Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg