Begynne å blogge på norsk og min youtube kanal

Hei og velkommen til min nye blogg. 
Så nå har jeg endelig bestemt meg for å bare hoppe i det og blogge igjen. Jeg har en annen blogg på wordpress men tenker at jeg var  litt for engstelig hver gang jeg skulle poste et nytt innlegg. Det kunne enten være om det jeg hadde skrevet var bra på engelsk eller om jeg faktisk hadde noe tema å skrive om. Jeg var ikke så veldig redd for å promotere bloggen da XD Kanskje jeg synes det er bedre å blogge på norsk, og dette kan være en ny, god og spennende erfaring! 

Jeg er veldig glad i å ta bilder, og vil gjerne dele dette med bloggen selvfølgelig. Til sommeren skal jeg reise en del så jeg gleder meg til å fortelle masse om hvordan det er og blir. Jeg liker muligheten til å oppdatere så mange som mulig om hvordan det går <3 Til høsten skal jeg studere i utlandet, men mer om dette senere ^^ 

Bloggen kommer til å handle alt mulig rart, og jeg skal prøve å skrive så mye som mulig. Med alt mulig rart mener jeg reise, utdanning, utveksling, erfaringer, sminke, youtube, hverdagslige ting, mat osv… 

Bildet dere ser er fra youtube kanalen min: Septality Official 
https://www.youtube.com/channel/UCO-ndH5ME6oo1o9j8i1jC3g

Youtube kanalen er på engelsk.

Bildet er tatt fra vlog videoen, mens jeg var på weekend tur til Brussel, Belgia.
På youtube kanalen kan dere sjekke ut hva jeg gjorde, hvordan hotellet var og mange andre ting.

Dette var en veldig spennende tur siden jeg aldri hadde vært i Brussel før 😀 

Håper dere gleder dere like mye som jeg gjør til å starte og vi ses! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg