Ting du kan gjøre i Oslo HELT Gratis!

Hei dere! 

Her kommer det noen forslag om ting dere kan gjøre i Oslo gratis 😀 Grunnen til at jeg kom på dette temaet var fordi jeg hadde venninner fra Nederland og USA på besøk i april og ville gjerne vise dem rundt i Oslo uten at det skulle koste altfor mye. Så her er en liste med ting du kan gjøre HELT gratis: 

– Gå på Opera huset
Opera huset ligger rett bak Oslo sentralstasjon og er et kjempe bra sted å ta bilder! Veldig lett å gå dit, faktisk ganske umulig å gå seg vill og utrolig bra utsikt. 


(Elisa,USA)

– Dra til Frogner Parken 
Sinnataggen er her! Veldig koselig å gå rundt og ta bilder hele veien til monolitten 


(Elisa, USA og Elise, Nederland) 

– Dra til Aker Brygge og Tjuvholmen
Den perfekte kombinasjonen av vann og arkitektur. Du kan jo sjekke meg ut på instagram og se selv: Septality 


– Dra på museum (hver torsdag) 
Vi dro på Nasjonalmuseet (Nasjonalgalleriet) der selveste SKRIK av Edvard Munch henger. Masse fin kunst og malerier

– Botanisk hage (Tøyen)
Selv har jeg aldri vært her, men får tar meg tid til å være enda litt mer turist i egen by. 

Dette er bare noen få eksempler om hva du kan gjøre også er det jo selvfølgelig VG-Lista hvert eneste år, så det er jo alltid mulig å planlegge turen din dit på rådhusplassen. 

Hvor er dine favoritt steder i Oslo?

Håper dette ga noen fine tips på ting du kan gjøre og samtidig vil spare penger <3 Vi blogges 😉 

#gratis #spar #penger #steder #oslo #heltgratis #gjøre #tingågjøre #hovedstaden 

5 kommentarer

Siste innlegg