Språk, mat og snap

Jeg sto opp og var litt på facebook, instagram og snapchat før jeg gikk inn i dusjen. Tok meg et glass Biola og en “hold it” før jeg gikk ned til stasjonen og tok toget til Oslo. Videre tok jeg t-banen til Universitetet i Oslo og hadde forelesning i nederlandsk. Det er super gøy å lære språk, men samtidig stressende at det snart er eksamen <3 Gleder meg masse til sommerferie starter ! Etter forelesning dro jeg en tur til HiOA for å møte søsteren min og vi dro videre til en restaurant og møtte venninnen hennes ^^ Jeg spiste pho! En vietnamesisk rett (suppe) som jeg absolutt anbefaler hvis du ikke har prøvd det ennå. 


(Pho-suppe), Oslo 

Når vi var ferdig med å spise dro vi til søsteren min og så på SKAM xD Har faktisk funnet ut at det er veldig mange som lærer norsk i utlandet som elsker Skam ^^ veldig morsomt ! Når kjæresten til søsteren min studerte i Kina var det en av studentene som spurte: “Såå hva sier man egentlig, Halla! Hallo! eller SJALABAIS! XD “

Etter Skam bestemte vi oss for å lage pannekaker faktisk 😛 har ikke spist det på kjempe lenge! Så da ble det pannekaker med nutella, is og sjokolade saus <3


Jeg tror dette er mitt favoritt filter på snapchat 😀 
Senere tok jeg toget hjem. 

Hvis dere har 5 sekunder til å #stemme på #bildet mitt hadde jeg satt SÅÅÅ stor #pris på dette! Du kan bli med på #konkurransen du også 😉 Her er linken:
https://wyng.com/campaign/825191/entry/7187370

Hvilket filter på snapchat liker du best? Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg