Ville gi meg 3000 kr ?

Så i starten var jeg ganske engstelig med å starte å streame live på noen plattformer men nå har jeg virkelig lyst til å prøve det ut mer og mer. Jeg tenker at øvelse gjør mester så jeg tror ikke noen er veldig flinke til å streame fra starten av 🙂 

For noen dager siden prøvde jeg instagram live stream og det var veldig hyggelig å møte nye folk som jeg bare har chattet med ^^  Det er spennende å prøve ut nye ting, men var rart at jeg skjønte fort at jeg ikke hele tiden hadde noe å snakke om 😛 men det er helt greit, selv om det bare er en eller to som ser på så er det morsomt! 

Hvis dere vil følge med på twitch live streamen min: veldig hyggelig om dere vil komme innom og si hei eller abonnere hvis du vil ha notifikasjon på når jeg streamer ^^ Spiller league of legends (hvis jeg får den til å ikke lagge) og heartstone akkurat nå 😀 Har akkurat startet så….
HER

Det rare var at i går var det første gangen jeg streamet, og det var en som hadde lyst til å donere. Han ville donere 300 dollar :O Jeg takket nei, blant annet vet jeg ikke hvordan det fungerer og samtidig hadde jeg ikke noe interesse av det jeg måtte gjøre for å få pengene. Han sa også at han hadde mer penger osv… men jeg sa nei. Jeg hadde ikke lyst til å skype med en jeg ikke kjenner i det hele tatt. Visste heller ikke hva som “liksom” skulle skje etter det? haha! 

Har du opplevd noe lignende? 
Vi blogges <3 

#twitch #streamer #gamer #data #heartstone #lol #league #of #legends #blogg #stream #instagram #live #dollar #penger #donere #ville #følgmed #abonner 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg