Spontan-tur

(gjesteinnlegg)

Hei igjen! I går var en helt fantastisk dag. Søsteren min, kjæresten hennes og jeg dro på en liten spontantur til Tønsberg, som er Norges eldste by! Jeg har bare vært innom Tønsberg for å bytte buss en gang, men nå fikk jeg virkelig kjenne på sommerfølelsen og oppleve byen på sitt beste! Første gang på lenge jeg virkelig har fått slappet av og kost meg skikkelig!

Tønsberg hadde tilfeldigvis min favoritt butikk: New Yorker. Når jeg så butikken, stormet jeg rett på og så på alle klærne. Jeg dro med meg søsteren min dit og vi var der i tre hele timer! Vi koste oss masse! Prøvde klær, vurderte og ble enige om hvilke klær som passet og ikke. Tiden bare fløy av gårde! 


Vi avsluttet dagen med å spise på Kvernerier. Super deilig og god mat! Heldigvis har vi Kverneriet i Oslo også.. stedet skuffer aldri! Kan virkelig ikke la være å drikke chocolate fudge brownie milkshaken! Anbefales dersom man vil spise på et sted med deilige burgere!


Hva gjør du for å slappe ordentlig av?
-Caroline C 

#kverneriet #chocolate #milkshake #spontan-tur #Tønsberg #gøy #shopping #NewYorker #fin #reise #Norge #eldsteby #havn #tvillingsøster #tvilling #gjesteinnlegg #oslo #Caroline #slappe #av #relax #Mat #snapchat 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg