En dag i Nederland vlog<3

Ny vlog video på youtube kanalen, hvor jeg forteller litt oppdateringer i livet mitt! <3 Tenkte at det kunne være hyggelig for bloggen og se hva jeg gjør også til vanlig. ikke bare det jeg skriver på bloggen 😀 

Videoen er på engelsk!
 

Dette er vlog nr.10 <3 Veldig kort, men jeg prøver ut nye ting ^^ Ikke glem å abonner til youtube kanalen min hvis du vil se mer og trykke på bjellen hvis du vil ha notifikasjon når jeg laster opp en ny video 😀 Fortell meg gjerne hva du synes! 

Har du en youtube kanal?
Vi blogges <3 

#youtube #kanal #vlog #10 #endag #Nederland #theNetherlands #norsk #engelsk #vlogger #blogger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg