Møt og matche: Universitetet i utlandet

Denne uken har vært spennende fordi jeg har sett på studier og fått innsikt om hva det innebærer å starte på universitetet i Nederland. På “Meet and match” har de satt opp et program hvor du kan spørre professorer om alle spørsmål du måtte ha, møte nye klasse kamerater og bli bedre kjent med universitetet. Ikke minst finne ut hvilket studiet som er riktig for deg. Veldig spennende!

Jeg var veldig nervøs fordi jeg ikke kjente noen, men jeg tenkte “jeg er ikke den eneste” som gjorde at det var veldig lett å snakke med folk fordi de er jo alle der for å treffe nye folk og bli kjent med hverandre. 

Jeg prøvde å lage en liten video snutt om hvordan dagen var i dag ^^ Mens i går var dagen ganske kort og bare i et rom så jeg følte ikke den samme tilgjengeligheten til å dra opp kamera for å filme 😛 
 

Dette var for Europa studie, og atmosfæren hadde en veldig god følelse. I går var jeg på Internasjonal og europeisk jus. Fortsatt tid til å bestemme meg for hva jeg vil studere til høsten, men det var veldig kult å se campus og gå litt rundt, se hvor de viktigste tingene er, få tips fra studenter som er i studiet akkurat nå. Møte nye folk! De fleste var nederlandske, men kan være fordi mange av de internasjonale studentene ikke hadde muligheten til å møte opp på denne dagen. 

Hva skal du studere til høsten?
Vi blogges <3 

#thehague #university #applied #sciences #hogeschool #Nederland #jus #internasjonal #europastudie #european #studies #studyabroad #studyhard #arbeid #møt #erfaring #professorer #spørsmål #svar #utdanning #denhaag #haag #HS #youtube #kanal #studere #høst #law #bestemme #møte #campus 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg