Klar til avreise

Endelig sitter vi på bussen på vei til Sveits. Noen av de som er på bussen skal til Toulouse i Frankrike, og andre skal til Brussel. Jeg har alltid lurt på hvordan dette fungerer, og nå får vi se! Tenk om vi skal innom de stedene også! Jeg har aldri tatt buss så langt før, fra Nederland og hele veien til Sveits. Blir spennende å se så mange nye steder de neste to ukene. Heldigvis har vi internett på hele reisen. Det tar cirka 13 timer med buss til Sveits! Vi er så heldige som reiser med Eurolines! Jeg vant billettene på Facebook. Overlykkelig for at jeg fikk denne muligheten. Jeg kommer definitivt til å oppdatere bloggen.


Her ser dere et bilde tatt av meg på bussen!


Bilde tatt av meg for å oppleve nye eventyr!
 

Det tok ikke så lang tid å pakke som jeg trodde. Men det var mer stressende når vi skulle ut av døren fordi vi ville være sikker på at vi hadde med alt.

Har du reist langt med buss før?
Vi blogges ❤️

 -Alissa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg