Roma, Italia dag 1

Det er en utrolig vakker by. Endelig var vi framme i Italia. Vi brukte hele dagen til å gå rundt i byen. Blant annet så jeg trevi fontenen og Colosseum og det var vanvittig stort. Masse turister og folk som ville selge ting hele tiden. Vi kjøpte et dagskort for 7 euro sånn at vi kunne ta så mye metro vi ville. De har et veldig lett system her i Roma. Det er så varmt her, og selvfølgelig tok jeg på meg langarmer når vi skulle inn i kirken. Men de brydde seg ikke like mye som vi trodde så jeg gikk og koket. Det er mer enn 30 grader her.

Det var deilig at det begynte å regne litt. Vi er heldig med lokasjonen til hotellet fordi den er rett ved siden av central stasjonen. Den heter Roma Termini.

Jeg prøver å filme alt jeg ser så det kommer video snart.

Har du noen gang vært i Roma?

Vi blogges <3 -Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg