Nest siste destinasjon

Hei fine! Akkurat nå er jeg i Berlin, Tyskland. Tiden går så utrolig fort og snart starter det nye skole året, ferien er snart over og jeg har vært i over 5 land. Wow… dette er den nest siste destinasjonen før vi igjen reiser til en annen by og et annet land. Fra Praha til Berlin tok det 4,5 timer i toget. Det fine var at vi hadde en eget rom (sånn som på toget i Harry Potter) men det kom fremmede inn og satte seg ned hvis det var plass. Noen litt mer pratsomme enn andre. Noen ganger kan det være hyggelig, men etter 5 timer litt slitsomt. Hehe. Uansett er det en del av opplevelsen. Selvfølgelig har det vært noen overraskende kostnader på veien. Men jeg har vært veldig fornøyd med alle stedene jeg har vært. Gleder meg alltid til å reise. Men føler veldig på kroppen at jeg foretrekker fly. Det bare er noe med atmosfæren på flyplassen jeg liker. Og som regel så betyr det at jeg reiser veldig langt. Eller i hvert fall langt nok at det ikke er verdt å ta tog.

På bildene ser du Berlin byen. Noen bilder jeg tok på veien mens vi dro litt på sightseeing. Bygningen med flaggene er Riksdagsbygningen og det kommer selvfølgelig Bildedryss av Berlin trolig i neste innlegg.

Liker du å reise?

Vi blogges <3 – Alissa

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg