28 produkter fra makeup revolution

Hei fine! Det var rene jul i august her om dagen. Rett etter at jeg kom hjem fra Sveits så hentet jeg pakken min hos naboen. Jeg hadde bestilt en advents kalender fra makeup revolution før jeg skulle på reise. Håpet selvfølgelig på at den skulle komme før jeg dro, fordi de jeg hadde chattet med om levering skrev at det tok 3 dager. Men alt kom nesten i god orden etter ferien.

Inne i boksen var det 25 produkter. En for hver dag i amerikansk jul. Dette er en type sjokolade kalender men i stedet så får man sminke hver dag.

Jeg anbefaler den hvis du vil ha nye produkter til sminke samlingen din en veldig god pris.

For min del kjøpte en del mens jeg var på reise også, men siden jeg visste hva som var i pakken, stoppet dette meg fra å kjøpe flere produkter.

Jeg hadde også ikke så mye plass…

I pakken var det også sendt inn en liten gavepose med concealer, øyenskygge og lipliner. I tillegg til kalenderen. Først trodde jeg at noe hadde falt ut av boksen.

Inne i kalender boksen lå det:

2 Highlightere

6 leppestifter

2 lipglosser

Øyenskygge palette og individuell

Blush

Bronzer

Børster for foundation blush og øyne

Øyneprimer

Speil

Stakkars alle på Snapchat og instagram når jeg skulle åpne denne, fordi mystory-en min var bare full av sminke. Hehe.

Jeg fikk forespørsler om hvor mye det kostet. Prisen var 200 kr med shipping. Så orginal prisen var rundt 140 kr.

Personlig har jeg aldri kjøpt en slik kalender før, fordi det er vanligvis veldig dyrt. Jeg vet blant annet at the body shop har egen hver jul, NYX, Essence, makeup mekka og mange andre. Jeg har alltid ønsket meg det, det var faktisk like gøy å pakke ut som gavekalender. Elsker meste av produktene men den ene blushen falt nesten ut av pakningen, men det gikk heldigvis bra.

Hva tenker du om disse kalenderne?

Vi blogges <3 -Alissa

#sminke #kalender #nyx #bodyshop #makeuprevolution #pris #skjønnhet #mystory #snapchat #instagram #gavepose #dyrt #øyneskygge #leppestift #blush #bronzer #nyeprodukter #nyinn

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg