Innkjøp fra IKEA

Hei fine! I går var jeg på IKEA i Nederland og selvfølgelig var det helt likt som Norge. Men her kommer hva jeg kjøpte. Jeg kjøpte som alltid mye mer enn det jeg planla. Hovedgrunnen var fordi mye var på salg og billig. Nå som skole snart starter så begynner man å se litt og litt hva man trenger og jeg kan ikke tro at jeg ikke kjøpte dette før.

Hovedgrunnen til at jeg dro til IKEA var fordi jeg ville ha disse skuffene. Her kan jeg legge skole ting og sminken min. De kostet rundt 300 kr hver men verdt det. Pulten min ser hvert fall ikke helt bomba ut lenger.

 

De er av metall og veldig enkel skru sammen. Man trengte heldigvis bare en type skrutrekker.

 

Samtidig ville jeg ha en ny stol som ikke er hard så jeg klarer å sitte lenge. Den var også en av de rimligste prisene de hadde på denne IKEA-en.

Matboks er alltid fint å ha. Jeg vil prøve å spare mer på lunsj pengene ved å ha med mat hjemme fra. Prøve i hvert fall.

 

Porselen knivene skjærer så lett gjennom alt. De var halvpris så det var et skikkelig kupp.

 

En laptop holder så det ikke blir så varmt på lårene hvis jeg vil ha macen på lårene. Det er også fint på pulten fordi bøkene kan holdes åpne. Det er bedre for nakken. Den var ikke dyr så anbefaler.

 

En spray for planter men jeg kommer nok til å bruke det til å spraye håret vått hvis jeg vil klippe eller farge det. Kostet under 10 kr.

Speil og bestikk. Jeg ville ha flere speil i huset sånn at jeg slipper å okkupere badet hvis jeg skal fikse meg. Bestikket kostet 0.79 euro så tenkte at det var perfekt hvis jeg ville ha det med til skolen for å spise salat.

 

Hva ville du kjøpt på IKEA?

Vi blogges <3 – Alissa

#innkjøp #ikea #nederland #rotterdam #stol #speil #skuffer #mandag #kjøp

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg