Introduksjonsuke! Hva skjer?

Hei fine! Dagen i dag gikk så utrolig fort at jeg nesten glemte at jeg skulle poste hva som kommer til å skje denne uken.

I dag var det registrering av studenter og koble seg til på nettet. Registrere seg inn på hvilke klasser vi skal ta. En god måte å sørge for at de som skal studere der kommer på slike opplegg. Vi fikk hjelp av studenter som går 2. Eller 3. Året. Og som vanlig en campus tur.

Jeg hadde noen tekniske problemer men var heldig når jeg stilte meg i køen for IT fordi det ble min tur med en gang. Hehe.

Her kommer programmet: (på engelsk)

Gleder meg aller mest til onsdag fordi da får vi vite hvilke klasse man kommer i. En venninne og jeg kommer dessverre ikke til å være i samme klasse fordi vi har valgt forskjellig språk.

Det blir party på torsdag. Forhåpentligvis ikke for sent fordi jeg bor i en annen by. Hehe.

Vi skal gjøre et prosjekt på onsdag som skal være ferdig på torsdag. Alle i klassen skal samarbeide.

Klassene blir delt inn rundt 23 elever i hver. De prøver å gjøre det mest blandet som mulig av internasjonale elever og nederlendere. Det er rundt 400 elever i hele 1.året.

Så langt har alle vært hyggelige og hjelpsomme. Litt uorganisert men det kan man forvente litt når det er så mange elever.

Hvordan ser uken din ut?

Vi blogges <3 – Alissa

#thehague #denhaag #introuke #introduksjonsuken #presentasjon #uken #hvaskjer #prosjekt #hjelpsom #hyggelig #uorganisert #klasser #elever #mange #internasjonale #nederlendere #Nederland #annenby

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg