Første projekt med klassen

Hei fine! Håper det går bra på skolen og at studentlivet har startet på fullt i Norge. Her i Nederland er jeg ferdig med intro uken og det var spennende å få møte nye folk i klassen. Vi måtte vente til onsdag. De har gitt en liten smakebit på hvordan årene fremover kommer

til å bli og det er definitivt mye som skal gjøres.

Allerede i går startet vi med vårt første projekt og vi skulle presentere hva vi ville for vår fremtid som en europeisk profesjonell. Det tok mye tid med snakking og diskutering så jeg var glad når det endelige projektet var ferdig. I dag ble alle videoene presentert og en klasse vant en powerbank hver. Vi fikk gratis lunsj som en oppsummering av intro uken.

Jeg hadde jobben å redigere så det var den største jobben. Men jeg var glad for at alle ble fornøyd med video.

I klassen er det folk blant annet fra Tyskland, Tjekkia, Irland, Slovakia, Ungarn og Nederland selvfølgelig. Og mange andre land.

Jeg studerer Europa studier. Veldig fornøyd med valget fordi jeg har muligheten å jobbe forskjellig bransjer og yrker.

Vi må alle velge et språk så jeg tok fransk siden jeg hadde det på videregående så jeg håper at jeg husker masse selv om det har vært en stund siden jeg hadde faget.

Hvilket studie vil du studere?

Vi blogges <3 – Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg