Trening på 7 minutter

Hei fine! Siden det er liten tid til å trene akkurat nå. Selv om jeg ønsker å kunne gjøre mer enn å gå til metroen så følger jeg gratis apper som gir ideer til lette treningsmetoder man kan gjøre hjemme.

Her kommer bilder:

Dette innlegget er ikke sponset. Men jeg fikk ideen fra en instagram reklame som poppet opp. Og tenkte jeg skulle prøve det ut.

Men jeg bruker denne appen "fitness for weight loss" fordi den er gratis og man kan putte inn hvor mye tid man har til overs. Det er også en liten videosnutt som forteller instruksjoner på hvordan man skal gjøre de forskjellig aktivitetene.

Sjekk det ut!

Jeg liker også å ha bildene på mobilen siden jeg kan minne meg selv på å holde kroppen i bevegelse etter å ha vært på skolen hele dagen.

Hva gjør du for å trene?

Vi blogges <3

#trening #fitness #syvminutter #litentiden #app #skole #minne #trene #blogging #bilder #instagram

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg