Ønskeliste BooHoo.com

Hei fine! En venninne av meg sendte denne nettsiden til meg og siden har jeg ikke stoppet å sjekke ut det enorme utvalget de har. Dette innlegget er ikke sponset.

Det var så sinnsykt mye fint på nettsiden. Akkurat nå leter jeg etter en ny skinnjakke og nå har jeg funnet mange fine til en god pris. Noe litt dyrt men det er også vanskelig å finne.

Disse tingene ligger på ønskelisten min foreløpig

Jeg skal på shopping med noen venninner på fredag fordi neste uke har vi ferie. Rett før eksamen selvfølgelig så det blir mest lese dager.

Mens jeg er på shopping skal jeg prøve å holde øye åpne for billigere alternativer eller noe lignende. Personlig er jeg ikke veldig fan av p shoppe på nett. Jeg liker følelsen av å dra til storsenteret og prøve klærne selv.

Jeg prøver også å lete etter noen fine sko til hverdags. Høy hælene jeg bruker nå begynner å bli utslitt siden jeg har brukt dem så mye.

Liker du å shoppe på nett?

Vi blogges <3

– Alissa

#shopping #ønskeliste #boohoo #ikkesponset #nettside #onlineshopping #klær #jumpsuit #svart #beige #shop

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg