Student ambassadør

Hei fine! På mandag var jeg på en kick off for de som har blitt valgt til student ambassadør teamet. Føler meg Veldig heldig for at jeg fikk være med på laget. Det var intervju og hele pakken. Vi får ekstra studie poeng for jobben vi gjør og allerede neste uke starter jeg med å guide på skolen.

Student ambassadørene er med på å promotere studiene og holder stand på open dag. Samtidig som vi guider turer rundt på universitetet og gir student for en dag for alle de som ønsker å oppleve det.

Ikke alle som ble intervjuet ble valgt fordi det var veldig mange interesserte. Enda en ting som er spennende er at noen ganger så tar de med student ambassadørene til andre land for å promotere. For eksempel Russland, Vietnam, Kina eller Ungarn. Mye i Europa og alt er kostnadsfritt. Jeg håper jeg kan være med på en av turene. Hvem vil vel ikke bli med på en kul reise.

Gjerne følg med på instagram @SAT_Hhs

Her kommer noen bilder fra kick-offen:

Har dere student ambassadører på din skole?

Vi blogges <3 -Alissa

#student #ambassadør #promotere #instagram #følgmedvidere #alissa #blogg #universitet #livet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg