Spennende

Hei fine! I morgen tror jeg blir både spennende og litt av en erfaring. Jeg skal ha min aller første guidet tur rundt skolen. Heldigvis skal jeg ha med en som har erfaring og jeg skal prøve så godt jeg kan å svare på spørsmål om skolen og studiet. Jeg husker hvor spent jeg var første gangen jeg var på besøk så jeg håper jeg kan gi en god opplevelse og klarer svare på alle spørsmålene de måtte ha. Jeg både gruer meg og gleder meg samtidig.

Akkurat nå har jeg en liten ferie men nesten all tiden går til å lese til 4 eksamener neste uke.

Wish me luck!

-Alissa

#guide #student #ambassadør #universitetet #høyskole #Nederland #Den #Haag #Rotterdam #Studentiutlandet

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg