Instagram takeover #2

Hei fine! En annen mulighet for meg til å jeg promoterer HEBOS student forening og studiet på den offesielle instagrammen for hele skolen. Akkurat nå drive jeg og en venninne å skriver en oppgave som skal være ferdig til juni, men det er mye jobb derfor starter vi allerede. 

Følg gjerne med på instagrammen The Hague University. Sjekk ut bildene mine og livet mitt som internasjonal student i Nederland. Jeg har også en beskrivelse av andre studenter som går i klassen min. Hvor hun kommer fra og litt om hva hun synes om studiet. Venninnen min skal til Berlin i morgen. Så utrolig fin by. Det er der bildet til headeren min er tatt.​

TBT Berlin <3 

Vi blogges <3 
//A 
#thehague #university #berlin #nederland #venn #venninne 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg