TB Sanger

Hei fine! Tvillingen min Caroline ga meg anbefalinger av sanger jeg burde høre på. Det minnet meg på at jeg hørte masse på Donkeyboy før.

Mine favorit sanger fra Donkeyboy er:

– City boy,

 

– ambition

– sometimes. 

En annen sang jeg hørte på var lemon tree, haha. 

Jeg savner artisten DJ Manian som hadde sangene “ravers fantasy” og “welcome to the club”. De var kjempe populær før. Aner ikke hva som skjedde med han. 

Hvilke sanger hører du på når du vil gå mimre tilbake til fortiden? 

Vi blogges <3 
// Alissa 

#sanger #donkeyboy #lemontree 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg