De som vlogger hver dag

Hei fine! Akkurat nå ser jeg på youtube og jeg følger noen kanaler som vlogger hver dag. Så jeg tenkte på å skrive et lite innlegg om dette. Først vil jeg si at det første jeg tenker på er hvor utrolig tøffe de er. Det er ikke lett å filme og redigere og laste opp videoer hver eneste dag. Uansett om det er filmet fra før. Tøft! Det tar mot og motivasjon til å fortsette. 

Jeg prøvde vlogging litte grann, men det er vanskelig. Spesielt la jeg merke til hvor rart det var å gjøre det foran andre folk. Man blir litt “lost” i filmingen, men i det minste har jeg dokumentert mange av stedene jeg har vært. Til slutt tok det litt for mye tid så jeg bare filmet uten å si noe i videoene. Det sparte masse bilde plass så de videoene er mer for meg selv. Det er 1 år siden jeg lastet opp min første video. Jeg ler ennå, fordi jeg blir fortsatt nervøs hvis jeg filmer meg selv. 

Jeg tenker at det er faktisk det samme med bloggen. Det er utrolig kult at noen bloggere klarer å blogge hver dag. Jeg har prøvd å blogge hver dag og kanskje to innlegg om dagen og det er mye vanskeligere enn det ser ut som. 

Jeg sier bare stå på hvis dette er noe de liker og jeg blir definitivt motivert av dette. 

Hva tenker du om dette temaet?

Vi blogges <3 
//A 

#vloggere #hverdag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg