Søndag’s vask og butikken

Hei fine! Etter jeg dusjet i dag tidlig så tenkte jeg at det var på tide med en liten vår rengjøring. Her i Nederland er det ikke noe snø så det er fint at det faktisk er vår her. Kanskje fra min side er litt prokastinering fordi jeg pleier alltid å vaske leiligheten før eksamen. Men i det minste er leiligheten helt ren. 

I dag skal vi også dra til butikken fordi vi må kjøpe inn mat. I kveld er det pai til middag som jeg ikke har spist siden jeg lagde det sist som er ca 2 år siden. Jeg elsker pai en gang i blant men jeg er litt laktoseinntolerant så jeg liker ikke å spise det så ofte. 

På butikken skal vi kjøpe:
– Svenske kjøttboller (hvis vi finner) 
– Poteter
– Paibunn 
– Ting til Pai, ost, creme fraiche, skinke, melk 
– Egg 
– Brød 
– Mais 
– Salat 
– Agurk
– Smør 
– Aioli
– Salami 

Sikkert flere ting når vi kommer til butikken. Jeg liker å se at de har så mange forskjellige produkter her og at de har rundt 10 valg muligheter for hvert produkt. Morsomt. Det er også mye billigere her enn i Norge selvfølgelig. 

Når handler du på butikken?

Vi blogges <3 
//A 

#Alissa #butikken #vaske #leiligheten #Nederland #vår 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg