Ferdig med 2 også er det 2 igjen

Hei fine!

I dag hadde jeg eksamen i to fag. Heldigvis er det over nå, men dessverre må jeg lese mer for neste eksamen om 2 dager. Samtidig har jeg en annen eksamen neste uke. Jeg har filmet litt om hvordan forbredelsene har vært og jeg tenkte at jeg skulle legge ut noen vlogger på norsk sånn at det er lettere med alt. Jeg slipper å redigere for mye og det er vel mest for øving i begynnelsen uansett. 

Takk for at du tar deg tid til å lese bloggen og ser på videoene mine. Det setter jeg veldig stor pris på. 
Rett etter eksamen satt jeg å ventet på toget, da en gammel dame kom bort til meg og snakket på nederlandsk om jeg ville ha brusen hennes (den var forseglet). Det var gratis fanta på stasjonen. Koselig. Noe annet som også skjedde i dag var at en servitør sa at jeg hadde fine øyne! Så koselig. 

Hva har du gjort i dag?

Vi blogges <3 
//A 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg