Gratulerer så mye med dagen!

Hei fine! Hallo fra Nederland! åååhh som jeg skulle ønske at jeg var i Norge nå. 17 mai er alltid så koselig med is, fint vær og godt selskap. Det er bare noe som skjer som gjør at stemningen bare blir bedre og bedre. Jeg elsker å høre på korpset i toget og se at alle rundt meg har det gøy og spiser masse is og pølser, vafler. 

Jeg har eksamen neste uke allerede så derfor hadde jeg nok ikke muligheten til å oppleve 17 mai med familien. Men det er så koselig å få oppdateringer via snapchat og instagram av mange fine bilder. luv it. 

 

 

Håper alle får en god 17 mai 

 

vi blogges <3 

– AlissaC 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg