Rydder klærne mine ! Dette SKAL vekk!

Hei fine! I går leverte jeg inn de siste innleveringene for dette skole året. Så utrolig deilig det føles. Alt er ikke ferdig ennå fordi resultatene må komme ut først. Jeg gleder meg masse til sommeren, men jeg var så klar for å rydde, kaste og organisere klærne mine. Helt utrolig at jeg har så mye klær jeg ikke bruker. Selvfølgelig skal klærne gå til fretex. 

Dermed filmet jeg en liten porsjon av noe av klærne som skal vekk. 

Excuse den forferdelige vinkelen osv,men jeg tenkte at det er klærne som er i fokus. Derfor tenkte jeg at det var det som var det viktigste XD men jeg prøver meg litt og litt frem på lys og vinkler også må jeg nok kjøpe en tripod asap. Men men… vi får bruke det vi har. 

Hva foretrekker du? At jeg vlogger, blogger eller alt mulig?

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg