Spørsmål og svar

Hei fine! I går hadde jeg en liten livestream. Denne sommeren skal jeg være aktiv på youtube, bloggen og instagram. Dette er noe jeg virkelig vil bli god i så derfor skal jeg legge inn arbeidet. Jeg trives med dette og synes det er utrolig gøy at jeg lærer mange nye ting. Jeg lærer mer om kamera, data og tekniske ting. Jeg kommer også til å ha videoene mine lenge senere som jeg kan se tilbake til når jeg blir eldre osv. Jeg lurer fortsatt på om jeg burde lage videoer på engelsk og på norsk eller ha en egen kanal for begge. Men de fleste skjønner engelsk, men kanskje foretrekker å se på youtube videoer som er på norsk osv.. jeg personlig vil bare bli flink til å snakke foran kamera, dele mine erfaringer og ha det gøy. Lære nye ting er så utrolig gøy og det skader aldri. 

Her er videoen av min aller første livestream og en spørsmål og svar som er litt random. Jeg kommer også til å blogge en vanlig spørsmål og svar for de som liker å bare lese det fra bloggen. 

 

Vi blogges <3 
// A 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg