Ferien

Hei fine! Nytt innlegg her sent om kvelden. Nå som jeg har ferie så har jeg både hatt mer tid til å tenke på hva slags videoer jeg vil poste og oppdatere instagram. Det er så utrolig deilig å slappe av og koble helt ut. Jeg ser på gamle serier som Desperate husfruer og filmer som Brain on fire. Jeg ble veldig overrasket over Brain on fire som er på netflix her i Nederland.

Samtidig har jeg nå tid til å lese bøker, og neste uke drar jeg tilbake til Norge. Jeg gleder meg kjempe mye til å se gamle venner og familien igjen. Jeg er ennå ikke helt sikker på hva jeg skal pakke og ta med. Jeg er den typen som alltid drar med meg for mye ting og pakker ekstra ekstra ekstra. Jeg har så mye klær i Norge, men jeg tenker alltid hva om? Hva om jeg blir invitert på byen og bare har klær jeg brukte for 8 år siden. Eller hva om det blir kjempe varmt og jeg ikke har favoritt sommerkjolen min fordi den er i Nederland. 

I det siste har jeg kjøpt nye ting for å forbedre produksjon og bilder til bloggen og youtube. Jeg trives med å ha det gøy med de korte og lange youtube videoene. Er det noe jeg vil bli flink i er redigering og videography. Jeg blir kjempe inspirert av casey og Peter McKinnon. Det er så utrolig gøy at de deler livene sine og lærer bort på youtube om ting de kan. 

Jeg vurderer å lage en serie på youtube som kommer til å være en gang i uken. Jeg er usikker på om youtube kanalen min burde være på norsk eller engelsk. Jeg trives med begge deler, så vi får se hvordan det går. Jeg prøver å varme opp foran kamera og bli mer og mer komfortable. Det kommer nok med tid og etterhvert når jeg har gjort det mange ganger så blir det definitivt bedre. 


Her er et bilde fra Aker Brygge som ble sendt til meg av min tvilling <3 Utrolig koselig! 

Hva er dine planer for uken?

Vi blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg