En god fredagskveld

Hei fine! I dag har jeg vært halvveis produktiv og bare slappet av også. Jeg snakket med min tvilling Caroline og hun skal nemlig flytte snart så da var det på tide for henne også å rydde i skapet og kaste klær som ikke passer lenger. Jeg lagde meg en tise konto der jeg legger ut ting for bare 20 kr. Her er noe av det jeg selger. 

Andre ting jeg har gjort i dag er å oppdatere youtube kanalen min. Men mer på design siden av den. Jeg kan legge ut bilder på neste innlegg ellers så blir kanskje dette innlegget litt langt? ååh jeg gleder meg masse til å oppdatere bloggen mer jevnlig. Jeg trives med å skrive, create og alt mulig slags hobby. Det kommer og går litt, men det er jo egentlig litt synd fordi jeg blir aldri verdensmester i noen ting haha. 

 

hvordan er deres fredag? 

vi blogges <3 //A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg