Unboxing av GOPRO HERO 5 BLACK og EKSTRA

Hei fine ! Ny video på min kanal hvor jeg snakker norsk også faktisk. Jeg har blitt spurt om jeg kan lage flere videoer på norsk og selvfølgelig kan jeg det. Jeg tar i mot det meste av tilbakemeldinger, ideer og alt mulig som folk vil se på. Hvis det er noe du hadde hatt lyst til å se på min kanal, som for eksempel personlig Q and A og andre ting så er det bare fint med kommentarer også får jeg se hva jeg kommer opp med. 

Jeg tenkte å filme noen videoer på norsk og andre på engelsk fordi jeg har jo fortsatt mange av mine venner i Norge som liker å se på norsk også vennene mine i utlandet som liker å se dem på engelsk. Da får jeg bare gjøre begge deler. 

Abonner gjerne på min kanal og bli en del av youtube gjengen 😀 

Hva er dine favoritt videoer på youtube?

#youtube #youtubenorge #unboxing #norsk #nyttkamera #kamera 

Vi blogges <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg