Tilbake!

Hei fine! jeg er tilbake i Norge nå. Flyturen gikk veldig smooth og jeg fikk filmet litt med den nye goproen på flyet siden den varte i 2 timer. De tok seg god tid i sikkerhetskontrollen fordi det ikke var travelt i det hele tatt. det som forundret meg var at det ble helt fullt på flytoget på vei hjem fra gardermoen. klokka var 23.50 og det var ikke nok sitteplasser til alle. det kan hende det bare var i den vognen jeg satt i som var helt full, men det overrasket meg likevel siden det var så sent. Flytoget hadde også buss for tog fra Asker til Drammen. Jeg var så heldig og ble hentet på togstasjonen av min kjære søster. Min tvilling Caroline skulle egentlig henge med meg i dag men hun fikk andre planer så det ble ikke noe av. Vi skal være sammen i morgen så det blir bra. 

I dag tok jeg masse bilder av klær som jeg selger for billig på tise. jeg heter @septality der om du vil se noe av de forskjellige klærne. Det er mest xs og s. Noe xxs. Dette er klær som bare har ligget i skapet og ikke blir brukt lenger. 


Norge er så utrolig fint og varmt. Det er varmere her enn i Nederland. Andre fine ting som har skjedd mens jeg har vært hjemme er at jeg fikk se venninnen min i dag. Vi bor så nærme hverandre så vi tok en liten veldig sen middag. Vi spiste sushi. De skulle akkurat til å stenge kjøkkene så vi bestilte noe lett. Det var god mat. Vi gikk også litt rundt og bare snakket. 

Det er så fint alt er det samme i Norge. Ja.. noen nye butikker her og der, men det føles godt å slappe av her. Jeg kan koble helt av og tiden går utrolig fort. Det føles ut som om jeg hadde nettopp satt meg ned på sofaen på hverandaen. pluteselig var klokka 05.00. Alle i familien var pluteselig våkne så vi så gjennom klær som bare har ligget i skapet og ikke kan bli brukt. Mye er helt nytt også. Det er som regel at vi finner noe vi synes er fint men aldri finner anledningen til å bruke det. Det er da det bare blir liggende i skapet. 

Hva har du gjort i dag ? 
Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg