I det siste har jeg

Hei fine! I dag har jeg bare sett gjennom enda mer klær og lagt ut en ny video på min youtube kanal. Denne heter Sminke som skal vekk. Gjerne se på den ved å trykke på videoen under. 

Dette bildet er fra Oslo som jeg forteller mer om lenger ned i dette innlegget: 

Andre ting som skjer i dag er at jeg ser på American Horror Story. Jeg er skikkelig pyse når det kommer til skrekkfilmer, men tydeligvis så synes jeg ikke dette er så skummelt at jeg blir livredd om natten. Historien er spennende og hver sesong har en ny type skrekk historie. Jeg liker at det har en god plot og at man ikke kjeder seg så lett.

Her om dagen var jeg og min tvilling, Caroline, i Oslo og spise på Fridays. Et lite bildedryss fra Oslo: 


Vi bestilte også to store milkshake sjokolader så vi ble ganske mette for å si det sånn. Jeg elsker å ta bilder selv om jeg har vært et sted mange ganger også noen glemmer jeg litt at jeg burde prøve å bruke teknikkene jeg kan for å få annerledes bilder. Caroline er en så fin modell å ha og det beste er at vi alltid har mulighet til å finne tid sammen når det passer oss. 

Kanskje etterhvert vil jeg bli flinkere til å kategorere hva slags type bilder jeg vil ta. For eksempel noen er natur fotografer, portrett eller arkitektur. Jeg føler jeg går mer mot reise fotograf og livstil. Jeg har i det siste elsket å ta bilder av nesten alt jeg ser. haha! 

Jeg fikk nettopp en kjempefin kommentar om bloggen min og det gjør meg sååå glad. Jeg er så takknemlig for at folk sier at det jeg skriver på bloggen er bra eller at videoene mine er fine. Det er også så utrolig koselig å høre. 

Hva er dine planer denne helgen? 

Vi blogges <3 
– A 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg