Hva mer kan jeg tenke meg?

Hei fine! I dag har jeg vært en liten tur ut og sett litt på hva de har i butikkene sammen med min søster. Jeg synes det er så koselig å ta en iskaffe i varmen og bare gå inn å se i butikkene. Jeg har lagt merke til at jeg føler at shopping i Nederland er litt mer spennende fordi det er mer variert. Eller kanskje det er på grunn av ting er mye billigere der. Jeg er ikke spesielt gira på det med shopping alltid, men hvis jeg er i humør og samtidig finner det jeg trenger, er det en bra dag haha. Jeg er litt pirkete når det kommer til klær med mindre mamma allerede har kjøpt det fra Asia. Jeg har også begynt litt og litt mer med online shopping. Grunnen til at jeg ikke har gjort så mye av det tidligere, er fordi jeg synes det er litt stress med å sende ting tilbake hvis det ikke passer, og at man ikke er helt sikker på størrelse før man prøver det på. For meg handler det også om at kroppsfasongen er så annerledes fra person til person, så selv om det ser veldig fint ut på modellen, så er det ikke sikkert det er fint på meg. 

Jeg har også tenkt litt mer på hva mer jeg kunne tenkt meg for det kommende året. Jeg blir allerede 21 år gammel i august og det føles litt ennå ut som om jeg nettopp har blitt 18 år gammel haha. Definitivt hadde det vært kult å prøve noe nytt i løpet av året er omme. Siden jeg bor i Nederland så er det mange muligheter, men når man bor i utlandet så glemmer man litt at man burde være turist i eget land. Nederland er nå blitt det jeg kaller “hjemme” også. Jeg har definitivt gått ut av komfort sonen min dette året, men jeg vil definitivt være flink til å fortsette med det. Jeg kan tenke meg at det blir mye arbeid fremover med mine hobbier. Ja, jeg er veldig aktiv på instagram og det virker litt slitsomt, men jeg lærer masse av å se på youtube videoer på hvordan man kan gjøre bilder bedre osv… Det jeg har vært spesielt ille med er å ta bilder av meg selv. Det har vært mest selfier og snapchat, men i det siste har jeg tenkt “vel, det er min instagram så jeg får gjøre som jeg vil.” Hvis jeg er fornøyd med et bilde så vil jeg gjerne at det skal ligge ute på min instagram. Det å ta bilder av seg selv er vanskelig, fordi jeg ikke har noen som hjelper meg. Men dette er en måte å gå ut av komfort sonen. Det med youtube også er en ting som jeg elsker og er litt kleint nå på starten, men dette er noe jeg har lyst til å bli flink til og da må jeg bare gjøre det mange ganger. Jeg vil definitivt våge mer. 

Tidligere har jeg synes det har vært vanskelig å ha så mange forskjellige hobbier, men det er faktisk det jeg trives med. Jeg liker å kunne litt om noe og lære mer av annet. For min egen del så tenker jeg at det ikke skader noen om jeg kan en ekstra ting. Det har vært mange tilfeller hvor jeg tenker at det lønnet seg å kunne forskjellige ting både på skolen og på fritiden. Det kan hende jeg har en bred interesse fordi jeg kanskje er engestelig for at det kommer en situasjon hvor jeg ikke vet hva jeg kan eller skal gjøre. Jeg er en person som liker å ha ting planlagt og organisert (til en viss grad), men altså forutsigbarhet.  

Jeg elsker å ta bilder og gleder meg masse fordi mine sommerplaner er å dra til jeg Budapest, Ungarn. Dette er nesten rett etter jeg drar tilbake til Nederland fra Norge. Etter Budapest så drar jeg til Østrrike. Så spennende. 

Hvis jeg hadde hatt mer tid og en god ide så hadde jeg skrevet bok også. Jeg har mange interesser og hobbier og jeg trives med å lære nye ting hele tiden. Selv om jeg ikke er god til å male eller tegne så synes jeg definitivt det er gøy en gang i blant.  

Jeg skal definitivt holde bloggen oppdatert! 

Hva er det du kan tenke deg å gjøre til neste skoleår?

Vi blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg